Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna - 5 juni 2011 12:01

Hello my blog!

Skojade bara ska inte skriva på detta främande språk som tydligen kallas engelska, utan skriver på svenska som jag brukar göra ju. Idag fyller min pappa år, så GRATTIS PAPPA! Har precis varit ute och skrev lite i detta underbara vädert. Ska snart äta lunch sedan ska jag ut igen. Sedan ikväll ska vi fira pappa.


Ha det gött

så hörs vi

KKKKKKKKKKKKKRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAMMMMMMMM!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Johanna - 4 juni 2011 19:43

Tja!

Har precis kommit hem från en cykeltur med pappa. Cyklade lite mindre än en mil tror jag. Första gången på många år som pappa cyklar, så grattis till han . 

Innan idag var mamma och jag och handlade en ny bikini till mig, en turkos ( det är anledningen till färgen på texten) och så handlade jag ett par skor till avslutningen. Sedan har jag solat lite och läst ut en bok på 300 sidor. ( jag säger inte att jag började på den i torsdags)  Imorgon fyller pappa år, tydligen 20 enligt han själv. HAHA, säkert.

Har även börjat lägga upp bilder, det kommer inte vara i varje inlägg men i vissa. Nu får ni en bild på en fisk ( i förra var det en delfin för er som inte såg det)

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och titta på tv, med mamma och lillebror och kanske pappa. Vi får se. Vi får även se vad jag tittar på.

Ja,ja jag ska inte tråka ut er mer nu, men vi hörs kanske imorgon, vet inte, men ska försöka blogga,

MÅÅÅNNNGGGAAA KKKRRRAAAMMMAAARRR

 

Av Johanna - 4 juni 2011 10:12

Hej Hej på just dig!

Idag är det också jätte varmt runt 30 grader har vi. Skönt. Idag ska jag till köpcentret med mamma och handla lite till avslutningen och så. Har redan klänningen och kofta, men inga skor.  Sedan blir det väl att vara ute och ta det lungt.


Ha det bäst så skriver jag mer i kväll

KRAMAR  

SOL

Av Johanna - 3 juni 2011 11:34

Hej Hej!

Idag är det också jätte varmt ute så jag ska strax ut i solen och sola. Men max i en halvtimme eller så. För jag vill inte bränna mig mer. Har nästan precis kommit hem från affären med mamma. Nu ska jag snart även äta lunch och sedan får vi se vad jag gör.

Men ni får ha en underbar dag, så höres vi sedan

många kramar

Av Johanna - 2 juni 2011 19:09

Hej på dig lilla vän!

Nu är vi lediga från skolan torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag. Sedan på tisdag ska hela vår klass till en stad i närheten och spela beachhandboll på stranden. Roligt. Sedan på onsdag ska hela vår klass plus två till till stranden där vi bor och titta på djur och sådant. Sen på torsdag är det städdag på skolan och sådant. En skön vecka är det som väntar runt hörnet på seven eleven, hahahhaha.

SNART SOMMARLOV!


SSI= skriver snart igen ( jag som har hittat på )

Kramizar


Av Johanna - 2 juni 2011 19:00

Hej Hej bloggen!!

Inte mer än en vecka sedan jag bloggade senast, faktiskt en liten förbättring   

Äh, nog med det.. Idag har jag varit ute i mer än sex timmar och jag solade största delen av den tiden. Jag brännde mig lite men inte så mycket, eller jo. Men det var underbart värder idag kanske runt 40 grader i solen,det blåste heller inte så mycket, bara då och då. Har även läst lite idag och skrivit.  När jag var ute så tog jag med cd-spelare och lyssnade på musik.

Har nästan precis ätit, nu ska jag kanske åka till en kiosk och köpa glass, men vi får se.


Jag skriver mer sedan

Lovar

Kram

Presentation

Hej Hej!! Jag är en glad tjej. På min fridtid spelar jag badminton och trännar löpning med mera :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag blogga?
 ja
 nej
 kanske, om du har regelbunden uppdatering

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards