Alla inlägg under april 2012

Av Johanna - 16 april 2012 16:22

Hemma nu efter en dag i skolan. Som har innehållit bland annat idrott där vi spelade basket. Nu så väntar läxor och inlämningar så det är bara att sätta fart. Senare ska jag nog träna, får se vad det blir för något. Igår gjorde jag 20 armhävningar, plankan 1min, 50 sit ups, 15 min på träningcykel och 30 min på crosstrainer:)


Måste plugga nu.

See you leater   

Kram    

Av Johanna - 10 april 2012 16:11

Ledsen att jag inte har bloggat tidigare men har varit i skolan och har typ precis kommit hem:) Skoldagem var väl helt okej:)


Hörs senare!


Kram!

Av Johanna - 9 april 2012 17:41

Hejsan Hejsan!


Idag så väckte mamma mig vid tjugo över åtta så gick upp och fixade mig och så. Sedan bakade jag en sockerkaka. Medans den var inne i ugnen så pluggade jag. Helt konstigt av läraren att ge oss läxa till första dagen efter ett lov. Hur många kommer ihåg att ta hem boken innan lovet? Plus att vi hade prao i två veckor innan så det var för fyra veckor sedan vi fick läxan? JAja jag kom iallafall ihåg den:) Sedan tittade jag lite på tv och sedan kom Sara. Och nu sitter jag här efter att ha pluggat lite.


Ha det bra så hörs vi:)

Kram

Av Johanna - 9 april 2012 17:35

Hejsan!

Förra veckans tränning var:

Måndag: Löpning/powerwalk och styrka.

Tisdag: Powerwalk i 2 timmar och styrka.

Onsdag: Powerwalk.

Torsdag: Crosstrainer och cykling och styrka.

Fredag: Vila.

Lördag: Crosstrainer ooch cykling och styrka.

Söndag: Styrka¨och Fotboll


så jag tränade sex dagar i förra veckan! Bra jobbat!


Kram

Av Johanna - 9 april 2012 17:28

Hej!


Nu när jag inte har bloggat på länge så har ni ju missat vad jag håller på med. Så jag tänkte uppdatera er lite:) Jag har ju gått i skolan också har jag praoat på biblioteket. Det kanske låter jättetråkigt men det var det inte. Det var faktiskt jätteroligt. Speciellt fikan:) Det var så att när man hade jobbat i en
halvtimme så var det dags för det viktigaste, fikan så då fikade man i en halvtimme. Haha. Men annars så har jag börjat tränna mer, det började jag redan med i sommars men jag tror inte att jag har berättat det. Jag har då tränat på crosstrainer, cykling, löpning och styrka bland annat. Så mycket kommer nog att handla om tränning och så.


Kram

Av Johanna - 9 april 2012 17:24

Hej!

Nu är jag tillbaka och kommer nu att börja att blogga mer regelbundet. Anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag är att jag har haft mycket i skolan och så. Men nu kommer jag att blogga som aldrig förr:)


Kram



Presentation

Hej Hej!! Jag är en glad tjej. På min fridtid spelar jag badminton och trännar löpning med mera :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag blogga?
 ja
 nej
 kanske, om du har regelbunden uppdatering

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards