Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

Hejsan

Av Johanna - 18 maj 2012 20:25

Hej hej😄Idag så är det fredag och igår var man lediga från skolan då det var kristenhimelfärs så idag är det en klämdag så man är lediga idag med.gött Idag så har värmen kommit tillbaka den var här innan men den försvann igen men nu är den alltså tillbaka igen och det gillar vi! Så dagen har jag ägnat till att sola och vara ute i det fina vädret. Spelat spel med brorsan med. Sedan har jag gjort middag till min familj. Hembakad pizza blev det😄 nu sitter jag och kollar på let's dance. Tycker att det är ganska bra. Har ju själv dansat i 11 år så vet ju hur det är att dansa.Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 29 december 2012 13:39

Testar

Av Johanna - 25 december 2012 20:35

hejsan! Längesedan jag bloggade, men nu funderare jag på att börja igen.. Kanske kanske inte,vem vet? Vi hörs när jag har bestämt mig Tills dess... Xoxo Johanna...

Av Johanna - 23 augusti 2012 18:13

Nu äntligen är jag här och kan blogga. Sedan senast har skolan börjat igen. idag har jag först varit i skolan och vi hade sju lektioner idag. jobbigt men det är ju priset man får betala om man ska kunna sluta tidigt nästan alla andra dagar. när vi sl...

Av Johanna - 19 juni 2012 17:06

Sedan senastså har jag slutat åttan och det är sommarlov. Min pappa har fyllt år, jag har varit på semester och mycket mer... Men nu är det alltså sommarlov och vi har haft det i precis en vecka idag. Idag har min farmor varit här på besök och vi c...

Av Johanna - 19 juni 2012 17:04

Hejsan! Har ju inte bloggat på ett tag men nu är jag tillbaka och nu lovar jag att blogga ofta! Titta in strax, har ett inlägg på gång!   ...

Presentation

Hej Hej!! Jag är en glad tjej. På min fridtid spelar jag badminton och trännar löpning med mera :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag blogga?
 ja
 nej
 kanske, om du har regelbunden uppdatering

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards