Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Sommar!

Av Johanna - 3 augusti 2011 15:11

Hej Hej på dig!

Har inte bloggat på länge, men det är för att vi har sommarlov och det är fint väder. I början av sommaren var jag och min mamma i Calella som ligger i Spanien. Vi var där i några dagar och när vi åkte dit och hem så åkte vi igenom Danmark, Tyskland och Frankrike. Sedan har jag varit i Göteborg på Liseberg, i Halmstad, i Ystad och i nästan hela skåne och på marknader. Såklart har jag solat och badat också. Plus att jag har börjat att springa i skogen med mamma och vi gör det nästan varje dag nu. Snart börjar skolan igen och kanske så fortsätter jag att blogga eller så tar jag bort bloggen. Det beror på om jag hinner med den. Kommer att ha mycket att göra, bland annat att gå i kyrkan, göra läxor och träna. Men jag tror jag kommer hinna ibland i alla fall. Nä, nu ska jag gå ut i det finna vädert. Ha det bäst tills vi hörs nästa gång.

Super duper många kramar

Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 29 december 2012 13:39

Testar

Av Johanna - 25 december 2012 20:35

hejsan! Längesedan jag bloggade, men nu funderare jag på att börja igen.. Kanske kanske inte,vem vet? Vi hörs när jag har bestämt mig Tills dess... Xoxo Johanna...

Av Johanna - 23 augusti 2012 18:13

Nu äntligen är jag här och kan blogga. Sedan senast har skolan börjat igen. idag har jag först varit i skolan och vi hade sju lektioner idag. jobbigt men det är ju priset man får betala om man ska kunna sluta tidigt nästan alla andra dagar. när vi sl...

Av Johanna - 19 juni 2012 17:06

Sedan senastså har jag slutat åttan och det är sommarlov. Min pappa har fyllt år, jag har varit på semester och mycket mer... Men nu är det alltså sommarlov och vi har haft det i precis en vecka idag. Idag har min farmor varit här på besök och vi c...

Av Johanna - 19 juni 2012 17:04

Hejsan! Har ju inte bloggat på ett tag men nu är jag tillbaka och nu lovar jag att blogga ofta! Titta in strax, har ett inlägg på gång!   ...

Presentation

Hej Hej!! Jag är en glad tjej. På min fridtid spelar jag badminton och trännar löpning med mera :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

ska jag blogga?
 ja
 nej
 kanske, om du har regelbunden uppdatering

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards